جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: با دعوت از محکومان امنیتی و پادوهای سیاست‌های غربی چیزی جز تفرقه عاید کشور نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه الگوی عملی وفاق، امامین انقلاب و شهید رییسی هستند، اظهار داشت: این را بدانیم با دعوت از محکومان امنیتی و پادوهای سیاست‌های غربی چیزی جز تفرقه عاید کشور نمی‌شود و مسئولین مراقبت کنند در پوشش وفاق ملی مسجد ضراری شکل نگیرد.

وی افزود: در عرصه سیاست خارجی هم این را بدانیم در برابر دشمنی که حاضر است جان ده‌ها هزار زن و کودک، بیمار و بی‌خانمان را بگیرد، به هیچ قانون و به هیچ توافقی بین المللی پایبند نیست، چطور به مذاکره با ما پایبند خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی ابراز کرد: راه مقابله در برابر این نیرنگ‌بازان فقط مقاومت است و فقط انتقام سخت آن‌ها را وادار به عقب نشینی می‌کند.

وی با تسلیت به مناسبت حادثه معدن طبس به خانواده‌های داغدیده، خواستار پیگیری سریع وضعیت مصدومان و محاکمه شدید با خاطیان شد.

امام جمعه موقت بوشهر، با تحلیل سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان ایثارگر در عرصه دفاع مقدس، عنوان کرد: سخنان ایشان حاوی تحلیلی از چرایی جنگ، توصیف جنگ و در پایان یک هشدار بسیار مهم به مردم و مسئولین بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: در تحلیل چرایی جنگ و شروع جنگ علیه ما، فرمودند علت آن یک چیز بود و آن مسئله‌ آوردن سخنی نو در قبال نظم باطلِ فاسدِ تبعیض‌آمیزِ جهانی است که امروز هم بر دنیا حاکم است.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: البته در مقابل این سخن پادوهای نظام غربی هستند که دائم می‌گویند ما با دنیا قهر هستیم، که حضرت آقا در همین سخنرانی فرمودند این ها هوچی‌گرند.

وی تأکید کرد: هوچی‌گری یعنی کسی که حرف دندان‌گیری ندارد اما با هوچی بازی می‌خواهد مطلبش را جا بندازد.

امام جمعه موقت بوشهر، با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر نفوذ در بدنه اصلی دولت گفت: باید مراقب مساله نفوذ دشمن در دستگاه‌های مختلف کشور و نفوذ در سبک زندگی مردم باشیم، نفوذ دشمن یعنی بی‌اختیار بودن در برابر دشمن و پذیرفتن القائات خصمانه مثل یک بیمار بی‌هوشی که از خود اختیاری ندارد.

وی ابراز کرد: سلاح اصلی آمریکا نفوذ است، از سلاح نظامی کشنده‌تر و خطرناک‌تر همین نفوذ و تبعات آن است، نفوذ در دانشگاه‌ها و هیئات علمی یعنی نیروهای آموزش دیده موساد و سی آی ای در هیئت‌های علمی در پروژه‌های تحقیقاتی بزرگ کشور حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: نفوذ در آموزش و پرورش، یعنی تربیت جوانانی با تفکر غربی که بدون هزینه سیاست‌های سلطه‌گری غرب را در کشور اجرا کنند و انسانی بسازد که اگر بخواهد به کشور حمله کند، از این حمله حمایت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی تأکید کرد: نفوذ در اقتصاد نیز یعنی به بهانه اصلاحات اقتصادی نسخه گران سازی و فشار به مردم و بعد هم طناب پوسیده مذاکره را مطرح کنیم.

وی اظهار کرد: نفوذ در مطبوعات، رسانه‌ها و صدا و سیما به این معنی است که ذهن مردم را مسئولین به طرف خواست دشمن جهت دهی کنند، مساله اصلی کشور را فرعی و در نهایت چیزی که مساله نیست را مساله اصل کشور مطرح کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر یادآور شد: عده‌ای نفوذی می‌خواهند ناامیدی ایجاد کنند، هویت ملی و دینی مردم، افتخارات تاریخی، حس خود باوری و حس اعتماد به نفس ملی را نابود کنند، خود تحقیری را فرهنگ مردم کنند و تصویر سازی دروغین از غرب، توسعه مصرف گرایی را آنقدر توسعه بدهند که هر چه مردم درآمد هم داشته باشند باز احساس فقر کنند.

وی اظهار کرد: نفوذ رسانه روزنامه‌هایی است که همیشه مجری سیاست‌های خون خواران عالم در کشور بودند، جنایت‌های اسرائیل را در روزنامه‌هایشان سرپوش می‌گذارند، فکر دولتمردان نظام اسلامی را شکل می‌دهند بعد همان حرف این روزنامه را در مجامع بین المللی مطرح می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: نمونه نفوذ سیاسی را امروز در جهان اسلام ببینید، ۲ میلیارد مسلمان در نقاط راهبردی دنیا مهمترین آبراهه‌ها و بیش از ۵۰ درصد نفت دنیا ولی را در اختیار دارند، اما جز ایران و گروه‌های مقاومت همه مقهور چند هزار صهیونیست پول پرست دنیا شده‌اند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha